Kvalitetssikring af vores og jeres arbejde
Året rundt 365 dage
GF Forsikring foretager løbende kvalitetssikring af eget arbejde, samt af GF Forsikrings Håndværkernetværks arbejde, primært for at sikre os, at opgaverne bliver løst fornuftigt og at medlemmerne oplever at blive hjulpet godt på vej af GF Forsikring og GF Forsikrings Håndværkernetværk.
Kvalitetssikring - udtrækkes årligt på 10 afsluttede opgaver i ECB for jer
Opgaverne gennemgås for at vurdere om bl.a. om forretningsgangen følges og at jeres Besigtigelserapport, Overslag/tilbud samt Faktura kommer ind i ECB og dermed videre til vores fælles medlem.
Driftsmøder - afholdes hjemme hos jer
Vi afholder løbende driftsmøder hos jer.
Det er med en samlet tilbagemelding på jeres medlemstilfredshed, NPS-score og jeres sagsmængde, middelskade samt en snak om den fælles drift.
GF Forsikring benytter kvalitetssikringen for tilpasning af vores lokale Team ERFA-møder rundt i landet samt til at gøre undervisningen bedre og mere målrettet.
Medlemstilfredsheden - måles løbende i Scalepoint
Medlemmerne vurderer løbende vores indsats via ECB Scalepoint - der udsendes automatisk spørgeskema med 15 spørgsmål til vores medlem når skaden afsluttes.
8 spørgsmål omhandler GF`s indsats.
7 spørgsmål omhandler jeres indsats.
Samt en samlet Net Promotor Score - NPS.
Spørgsmål der stilles om medlemstilfredsheden for GF Forsikrings Håndværkernetværk