Kvalitetssikring



Kvalitetssikring af vores og jeres arbejde

Året rundt

GF Forsikring udfører løbende kvalitetssikring af os selv, samt af GF Netværkets arbejde, primært for at sikre os, at opgaverne bliver løst fornuftigt og at kunderne oplever at blive hjulpet godt på vej af både GF Forsikring samt GF Netværket.

Hvert andet år udtrækkes 10 afsluttede opgaver i ECB for hvert firma. Opgaverne udtrækkes og gennemgås, for at vurdere om bl.a. om forretningsgangen følges og at besigtigelserapporten, overslag/tilbud samt faktura kommer rigtigt ind og videre til vores kunde samt GF.

Kunderne vurderer løbende vores indsats via ECB Scalepoint - hvor der automatisk udsendes spøgeskemaer til vores kunde når skaden færdigmeldes eller afsluttes - 7 spørgsmål omhandler GF og 7 spørgsmål er på jeres indsats.

Derfor afholdes der løbende driftsmøder ude hos jer og de samarbejdspartnere vi ikke når ud til - de får en driftsvurdering via email med status.

I får en samlet tilbagemelding på jeres kundetilfredshedsmåling, og om sagsmængden, middelskaden samt en snak om den generelle drift.

GF Forsikring benytter kvalitetssikringen for tilpasning af vores lokale ERFA-møder og specielt vores fagkurser i GF Huset, samt til at gøre undervisningen mere målrettet og forhåbentligt lidt bedre.

Øjebliksbillede af kundetilfredsheden for GF Netværket - ses herunder.